Vertikalus plakatas.jpg

Meno kūrinių aukcionas Baltarusijos politiniams kaliniams paremti pratęsiamas: kviečiame dalyvauti nuotoliniu būdu


 

Š. m. gruodžio 9 d. įvykusiame meno kūrinių aukcione Baltarusijos politiniams kaliniams ir kalinėms paremti buvo parduoti 35 kūriniai už beveik 12 tūkstančių eurų, iš kurių didžioji dalis (atskaičius atlygį menininkams ir mokesčius) bus skirta paremti Baltarusijos politiniams kaliniams ir jų šeimoms.

 

Iš viso šiai iniciatyvai menininkai buvo paskyrę 70 darbų - tad jei išsirinkto kūrinio nespėjote įsigyti gyvai vykusio aukciono metu, visus meno mylėtojus maloniai kviečiame tai padaryti siūlant savo kainą elektroniniu paštu.

 

Kaip dalyvauti nuotoliniame aukcione?

 

Aukcionas vyksta nuo š.m. gruodžio 13 d. iki pirmadienio, gruodžio 20 d. 23:59 val. 

 

Visi norintys pateikti kainos pasiūlymą pasirinkto kūrinio įsigijimui kviečiami siųsti jį el. paštu uzjusuirmusulaisve@gmail.com

 

Jei aukciono metu už tą patį kūrinį bus pateikta kita, aukštesnė kaina, mažesnę kainą pasiūlęs dalyvis galės pateikti didesnę kainą.

 

Esant keliems vienodos kainos pasiūlymams, kūrinys bus parduotas pirmajam tą kainą pasiūliusiam. 

 

Organizatoriai neatsako, jei su kūrinio pirkėju aukciono metu neįmanoma laiku susisiekti. 

 

Didžiausią kainą pasiūlęs pirkėjas turės pervesti nurodytą pinigų sumą į Dailininkų sąjungos galerijos sąskaitą. Gavus apmokėjimą bus susisiekta dėl kūrinio atsiėmimo. 

 

Svarbu: siūlant kainą, el. laiško temoje (subject) būtina nurodyti pasirinkto kūrinio numerį.


 

Daugiau informacijos el. paštu uzjusuirmusulaisve@gmail.com


Nuo kiekvieno parduoto meno kūrinio 70 proc. sumos, atskaičius mokesčius, bus skirta paremti Baltarusijos politinius kalinius ir jų šeimas. Kūrinio autoriui už darbą bus atlyginama skiriant iki 30 proc. nuo parduoto darbo. 

Aukcionui pateiktų meno kūrinių sąrašas

1 Nr.

1.JPG

Tapytojo Viktoro Binkio meniniai laboratoriniai tyrimai, į kuriuos pasitelkiama ne tik tapyba bet ir skulptūra, fotografija, iš žiūrovo visada pareikalauja ypatingo pastabumo ir gebėjimo skaityti išgrynintą formos ir spalvos kalbą. Kad eksponuojamuose peizažuose pagrindiniai vaizdinai prabiltų, reikia patirti autoriaus ryšį su savastimi, kylančia iš įkvėpimo kupinos kultūros praeities. Keliauti laiku kartu su juo po Lietuvos vietas, kur prarastas pasaulis iliuzoriškai išniręs žvelgia į laive stovintį keliautoją. Anapusybės šviesa nudažo sugriautų bažnyčių bokštus, sunaikinto šaltinio spindesiu, o gyvi vaizdiniai tampa tolimais senų laikų faktais.

Parduota

Viktoras Binkis „Klaipėda, kuri buvo“ 2017/2018. Aliejus, drobė 50x70 cm.

2 Nr.

2.JPG

Tapytojo Viktoro Binkio meniniai laboratoriniai tyrimai, į kuriuos pasitelkiama ne tik tapyba bet ir skulptūra, fotografija, iš žiūrovo visada pareikalauja ypatingo pastabumo ir gebėjimo skaityti išgrynintą formos ir spalvos kalbą. Kad eksponuojamuose peizažuose pagrindiniai vaizdinai prabiltų, reikia patirti autoriaus ryšį su savastimi, kylančia iš įkvėpimo kupinos kultūros praeities. Keliauti laiku kartu su juo po Lietuvos vietas, kur prarastas pasaulis iliuzoriškai išniręs žvelgia į laive stovintį keliautoją. Anapusybės šviesa nudažo sugriautų bažnyčių bokštus, sunaikinto šaltinio spindesiu, o gyvi vaizdiniai tampa tolimais senų laikų faktais.

Parduota

Viktoras Binkis „Klaipėda, kuri buvo“ 2017/2018. Aliejus, drobė 50x60 cm.

3 Nr.

3.JPG

Tapytojas Artūras Braziūnas save apibūdina kaip romantinio siurealizmo atstovą. Ir iš tiesų žvelgiant į jo sukurtus paveikslus norisi ištarti le marveilleux! Priversti patirti nuostabą -  le marveilleux -  žavėjmąsį, iškylantį iš vaizduotės ir realybės sandūros yra siurealizmo estetikos principas ir tikslas. Tai  pasiekti tapytojui pavyksta transformuojant realybę ir kuriant savitą meninį pasaulį, kuriame sąveikauja gyvūnai, gamtai ir daiktai. Paveiksluose pavaizduoti gyvūnai yra personažai, kurie nori kažką pasakyti, jie kalba akimis, įtraukdami žiūrovą į dialogą, kviesdami pabėgti nuo realybės, persikelti į autoriaus kuriamą pasaulį.  

Parduota

Artūras Braziūnas „Per daug saulės nebūna“ 2020. Aliejus, drobė 90x100 cm.

4 Nr.

4.JPG

Dailininkas Gintaras Gesevičius profesionalaus meno pasaulyje dalyvauja nuo 1976 m. Jo kūryba buvo įvertinta diplomais ir premijomis grafikos, plakatų ir tapybos tarptautinėse parodose visame pasaulyje, tačiau jis pats savo kūrybą vertina kukliai iš filosofinės perspektyvos. „Dievo suteikta malonė-gebėjimas kurti tai nėra mano, kaip menininko, asmeninis privalumas, tai tik priemonė Mūsų Sielų Dialogui. Privalau surasti savyje šviesos, kad galėčiau tai perteikti kitam, galbūt stovinčiam tamsoje.“

Pradinė kaina 550 Eur

Gintaras Gesevičius „Abros kadabros vasara“ 2018. Akrilas, drobė 55x90 cm.

5 Nr.

5.JPG

Menininkas Liūtauras Griežė dalyvauja įvairiose kūrybinėse skulptūros, tapybos ir keramikos dirbtuvėse bei meno akcijose. Savo kūryboje išbando įvairias technikas, derina emocionalius ir pasąmoninius vaizdinius, analizuoja gyvybės ir mirties, kūrybinio proceso temas. “Tapybos metu leidžiu tam kas tuo metu yra manyje, koks aš esu tuo metu, išryškinti paveiksle. Darbas man tuo geresnis kuo daugiau ir kuo platesnių reikšmių sugeneruoja tiek man tiek žiūrovui.“

Pradinė kaina 1048 Eur

Liūtauras Griežė „Iš Liūtauro Griežės dirbtuvių“ 2021. Akrilas, drobė  140x87 cm.

6 Nr.

6.JPG

Keramikos skulptorė-technologė Eglė Pakšytė darbus kuria praktikuodama archainėmis Rytų tradicijomis pagrįstas aukštos temperatūros malkinio degimo technologijas. Pristatomas darbas „Baltiškas švyturys“ atliktas simpoziume „The Baltic Lighthouse“, Danijoje, į kurį Iš visų Baltijos šalių susirinkę keramikos meno atstovai, surengė Anagamos krosnies degimą.  Degtas Anagamos krosnyje 3 paras, pušies, eglės ir uosio mediena, (1280 – 1320 C išlaikymas apie pusantros paros), darbas susideda iš dviejų detalių dėl to, kad autorė  norėjo atskiras dalis statyti skirtingose krosnies vietose. Nuo padėties krosnyje priklauso kiekvieno daikto galutinė išvaizda – apatinė dalis buvo degama krosnies priekyje, beveik pakuroje, o viršutinė dalis – krosnies viduryje.

Pradinė kaina 950 Eur

Eglė Pakšytė „Baltiškas Švyturys“ 2015. Akmens masė, anaganos krosnis 70x20x20 cm.

7 Nr.

7.JPG

Menininko Vytauto Poškos  pagrindinė veikla – tapyba. Taip pat jis kuria scenografijas, freskas, skulptūras. Šiame aukcione pristatomas tapybos darbas „Rytas“ atspindi autoriaus pastangas savo peizažuose išryškinti kontempliacines tapybos galimybes, suteikiančias žiūrovui laisves pasijusti kitoje jo paties susikurtoje erdvėje. Anot dailininko, šiuolaikiniame pasaulyje žmogui skaitmeninės technologijos ir begalinis informacinis triukšmas dažnai nepalieka vietos interpretacijai, įsigilinimui į save. Erdvė, tapyboje perteikta menine kalba per spalvą, perspektyvą, simbolius, leidžia patirti vizualinę laisvę kai niekas netrukdo žiūrovo žvilgsniui iki pat horizonto, ir kūrybinę laisvę vaizduotei keliauti už jo.

Parduota

Vytautas Poška „Rytas“ 2021. Aliejus, drobė 70x100 cm.

8 Nr.

8.JPG

Tapytojas Raimondas Savickas nuosekliai plėtoja ekspresyvios koloristinės prancūzų tapybos mokyklos principus. Paveikslams būdingi raiškūs sodrių spalvų deriniai, apibendrinta kompozicija. Dažni poetiški melancholiški, nostalgiški motyvai – figūros keliaujančios miesto gatvėmis arba įsimylėjelių porelės jūros fone, angelai, gatvės muzikantai. Įprasti tapytojo  kūrybos personažai tarsi tuščios schemos, kurias žiūrovas pripildo savo turinio, o jų šaknys giliai paslėptos mitologinėje sąmonėje.

Parduota

Raimondas Savickas „Raudonas Angelo dangus“ 2020. Aliejus, drobė ant kartono 40x30 cm.

9 Nr.

9.JPG

Tapytojas Raimondas Savickas nuosekliai plėtoja ekspresyvios koloristinės prancūzų tapybos mokyklos principus. Paveikslams būdingi raiškūs sodrių spalvų deriniai, apibendrinta kompozicija. Dažni poetiški melancholiški, nostalgiški motyvai – figūros keliaujančios miesto gatvėmis arba įsimylėjelių porelės jūros fone, angelai, gatvės muzikantai. Įprasti tapytojo  kūrybos personažai tarsi tuščios schemos, kurias žiūrovas pripildo savo turinio, o jų šaknys giliai paslėptos mitologinėje sąmonėje.

Parduota

Raimondas Savickas „Pakrantė“ 2020. Aliejus, drobė 40x60 cm.

10 Nr.

10.JPG

Dailininko Vytauto Tomaševičiaus kūryba išsiskiria originalia autorine technika. Joje apjungiama tapyba ir grafika. Ant kruopščiai ištapyto vaizdo spaudžiamas monochrominis piešinio atspaudas. Vėliau šis piešinys dalinai nuvalomas, atidengiant paslėptą apatinį tapybos sluoksnį. Skirtinguose paveiksluose tapybos ir atspaudo santykis kinta, kartais jie tiesiog paliekami konkuruoti. Tokia technika autoriaus ir kritikų įvardijama kaip vidinio ir išorinio pasaulio bei kultūros ir gamtos pasaulių santykių metafora.

Pradinė kaina 650 Eur

Vytautas Tomaševičius „Sapnas“ 2017. Akrilas, tempera, drobė 60x70 cm.

11 Nr.

11.JPG

Ar gėlių natiurmortus tapo itin sentimentalūs, romantiški asmenys? Tapytojo Gintauto Augustino Vasionio biografija atskleidžia intriguojantį kūrėjo asmenybės portretą. Technikos mokslų daktaras, docentas, daugelį savo metų paskyręs inžinerijos pasauliui, tik išėjęs į pensiją įgyvendino savo jaunystės svajonę studijuoti dailę. Pradėjęs tapyti gamtos ir urbanistinius peizažus, vėliau pasinėrė į gėlių tapybą ir išgarsėjo kaip unikalus tapytojas. Įstojęs į Gėles tapančių dalininkų asociaciją Didžiojoje Britanijoje (The Society of Floral Painters), 2007 m. pirmą kartą dalyvaudamas parodoje Londone pelnė nugalėtojo titulą, buvo apdovanotas Didžiuoju prizu už geriausią tų metų aliejinės tapybos kūrinį. Gėlės, anot dailininko, jam suteikia daugiausia kūrybinės laisvės – tai žaidimas spalvomis, formomis ir savo galimybėmis. Tik tas žaidimas labai rimtas.

Pradinė kaina 750 Eur

Gintautas Augustinas Vasionis „Kardeliai“ 2019. Aliejus 70x55 cm.

12 Nr.

12.JPG

Ar gėlių natiurmortus tapo itin sentimentalūs, romantiški asmenys? Tapytojo Gintauto Augustino Vasionio biografija atskleidžia intriguojantį kūrėjo asmenybės portretą. Technikos mokslų daktaras, docentas, daugelį savo metų paskyręs inžinerijos pasauliui, tik išėjęs į pensiją įgyvendino savo jaunystės svajonę studijuoti dailę. Pradėjęs tapyti gamtos ir urbanistinius peizažus, vėliau pasinėrė į gėlių tapybą ir išgarsėjo kaip unikalus tapytojas. Įstojęs į Gėles tapančių dalininkų asociaciją Didžiojoje Britanijoje (The Society of Floral Painters), 2007 m. pirmą kartą dalyvaudamas parodoje Londone pelnė nugalėtojo titulą, buvo apdovanotas Didžiuoju prizu už geriausią tų metų aliejinės tapybos kūrinį. Gėlės, anot dailininko, jam suteikia daugiausia kūrybinės laisvės – tai žaidimas spalvomis, formomis ir savo galimybėmis. Tik tas žaidimas labai rimtas.

Pradinė kaina 750 Eur

Gintautas Augustinas Vasionis „Baltos ir raudonos piliarožės“ 2019. Aliejus 70x54,5 cm.

13 Nr.

14.JPG

Ričardo Zadanavičiaus tapytojo, restauratoriaus, parodų kuratoriaus norą paskatinti dailininkus kurti paveikslus Vilniaus tema ir kelerius metus sveikinti jį su artėjančiu įkūrimo 700-mečiu atspindi aukcione pristatoma 2018 metais sukurta įspūdingų matmenų drobė „Legendinis sapnas“. Nors romantinę paradigmą suteikiantis kūrinio pavadinimas kviečia atsigręžti į kunigaikščių laikus, žirgo motyvas provokuoja žiūrovą užimti herojaus vietą. Taip praeities ir dabarties personažai įsilieja į nesibaigiantį autoriaus pokalbį su miestu, raidžių mozaika užkoduotą ant šventovės grindinio

Parduota

Ričardas Zdanavičius „Legendinis sapnas“ 2019. Akrilas, aliejus, drobė 115x160 cm.

14 Nr.

14.JPG

Multimedijos menininko Andrejaus Šaporovo instaliacijos idėja genialiai paprasta – Baltarusijos visuomenės aktyvaus protesto prieš Lukašenkos režimą išsaugojimas “Iki geresnių laikų”. 3 litrų stiklainis pripildytas distiliuoto vandens ir tautine Baltarusijos vėliava, užsandarintas konservavimo dangteliu, ant kurio ironiškai užrašyti gamybos duomenys - 04.09.2021 Да лепшага часу.

Dėl politinių refleksijų kūryboje  autorius 2020 m. gruodžio mėn. buvo patrauktas baudžiamojon atsakomybėn. Priverstas bėgti iš šalies arba būti įkalintas, persikėlė į Vilnių. Šiuo metu Lietuvoje tęsia 2000-ųjų pradžioje pradėtą daugiadisciplininio menininko karjerą, kurdamas instaliacijas skulptūros ir skaitmeninės kūrybos srityse.

Andrej Šaporov „Iki geresnių laikų“ 2021. Instaliacija 3 litrai.

Parduota

15 Nr.

15.JPG

Pateiktoje nuotraukoje žiūrovo žvilgsnis keliauja pro kameros durų akutę į vaikščiojimo kiemą KGB kalėjime. Ši šiurpi patirtis tai fotomenininko Valentyn Odnoviun apleistų Rytų Europos politinių kalėjimų menino tyrimo procesas, kurį pratęsti galima sklaidant autorinio leidinio „Surveillance. A Typology of Oppression“ lapus. Knygoje pateiktos 45 kamerų durų akučių nuotraukos apstulbino šiuolaikinės fotografijos žinovus. Pasak amerikiečių kuratorės Ksenijos Nouril „Odnoviun kiekvienoje nuotraukoje subtiliai užfiksavo neįtikėtiną detalių kiekį apibraižytame, sutrūkinėjusiame ir apnašomis dengtame stikliukų paviršiuje. „Surveillance. A Typology of Oppression“ yra būtinas žinoti dalykas kiekvienam, besidominčiam šiuolaikine fotografija bei jos sąsajomis su dvidešimtojo amžiaus istorija, ypač susijusia su opresiniais režimais. Iš tiesų tai vaizdinis daugelio likimų, kuriems ideologinės represijos turėjo tiesioginį poveikį tada ir dabar, testamentas.“

Parduota

Valentyn Odnoviun "Walking Yard Door Spyhole. KGB prison" 2016. Fotografija 60x79 cm.

16 Nr.

16.JPG

Menininkas Arvydas Pakalka yra vienas žinomiausių šiandien kuriančių grafikos ir tapybos autorių, debiutavusių su garsiąja 9-ojo dešimtmečio tapybos reformatorių karta.

Grafikos darbuose jis sąmoningai palieka tam tikrą neužbaigtumą, pasak kūrėjo, tai suteikia kūriniui žavesio. Kaip ir žmogaus kūnas mūsų akiai nebūtų gražus, jeigu būtų tobulai simetriškas. Visada egzistuoja maža paklaida. Tai – būtina sąlyga, kad grafikoje pulsuotų gyvybė.

Parduota

Arvydas Pakalka „Kieme“, 1992-2020. Lino raižinys 48,5x29 cm.

17 Nr.

17.jpg

Savo kūryboje menininkė Kristina Daniūnaitė perteikia asociacijas, nevalingai užplūstančius prisiminimus, subjektyvią erdvę ir laiką. Pasak, autorės, kūriniuose nereikėtų tikėtis nuoseklumo. Atvirkščiai, yra šokinėjama nuo vienos temos prie kitos, kaip vaikai šokinėja per balas ar žaisdami klases. Vieni jos kūriniai kupini egzistencinių išgyvenimų, kitiems labiau būdingos vaikiškos, neslepiamai sentimentalios idėjos, kaip antai, meilė gyvūnams. Nepaisant siužetinės įvairovės, savo kūryboje grafikė siekia perteikti jai svarbias gyvenimo, mirties ir laisvės temas.

Pradinė kaina 125 Eur

Kristina DaniūnaitėĮ laisvę“ 2021. Ofortas, akvatinta 32,5x38 cm.

18 Nr.

18.JPG

Svetlana Petuškova „Agata ir Vera“ 2021. Akrilas, drobė 50x70 cm.

Menas yra mano darbas, mano aistra ir mano gyvenimo prasmė. Mane įkvepia žmogaus grožis. Studijuodama Dailės akademijoje kasdien dirbau su aktais, studijavau anatomiją, kompoziciją. Baigusi studijas ir toliau dirbu šia kryptimi“ teigia menininkė Svetlana Petuškova. Padėti priimti ir pamilti savo kūną žmonėms, kurie užuot ieškoję grožio, nuolat ieško savyje trūkumų, deda pastangas atitikti grožio standartus ir kažkieno lūkesčius, sekina save dietomis ir plastinėmis operacijomis. Parodyti, kad nėra trūkumų, kad tai yra primesti stereotipai – tokia yra menininkės misija, kylanti iš troškimo, kad visi žmonės vienas kitame matytų tik grožį!

Svetlana Petuškova  2009 - 2015 m. studijavo grafiką  Baltarusijos valstybinėje dailės akademijoje. Nuo 2008 m. yra kūrybinės bendruomenės „Neon Head“ narė, nuolat dalyvauja parodose. 2019 m. ji tapo Baltarusijos menininkų sąjungos nare, įkūrė Baltarusijos grafikos namus. Taip pat dirbo kuratore, organizavo parodas ir festivalius, vedė meistriškumo kursus ir visokeriopai prisidėjo prie meno sklaidos gimtinėje. 2020 m. menininkė patyrė politines represijas ir persekiojimus, o tų pačių metų gruodį buvo priversta bėgti iš šalies, persikėlė į Vilnių. Nuo tada gyvena ir dirba Lietuvoje.

Parduota

19 Nr.

19.JPG

Svetlana Petuškova „Linda“ 2021. Akrilas, drobė 40x50 cm.

Menas yra mano darbas, mano aistra ir mano gyvenimo prasmė. Mane įkvepia žmogaus grožis. Studijuodama Dailės akademijoje kasdien dirbau su aktais, studijavau anatomiją, kompoziciją. Baigusi studijas ir toliau dirbu šia kryptimi“ teigia menininkė Svetlana Petuškova. Padėti priimti ir pamilti savo kūną žmonėms, kurie užuot ieškoję grožio, nuolat ieško savyje trūkumų, deda pastangas atitikti grožio standartus ir kažkieno lūkesčius, sekina save dietomis ir plastinėmis operacijomis. Parodyti, kad nėra trūkumų, kad tai yra primesti stereotipai – tokia yra menininkės misija, kylanti iš troškimo, kad visi žmonės vienas kitame matytų tik grožį!

Svetlana Petuškova  2009 - 2015 m. studijavo grafiką  Baltarusijos valstybinėje dailės akademijoje. Nuo 2008 m. yra kūrybinės bendruomenės „Neon Head“ narė, nuolat dalyvauja parodose. 2019 m. ji tapo Baltarusijos menininkų sąjungos nare, įkūrė Baltarusijos grafikos namus. Taip pat dirbo kuratore, organizavo parodas ir festivalius, vedė meistriškumo kursus ir visokeriopai prisidėjo prie meno sklaidos gimtinėje. 2020 m. menininkė patyrė politines represijas ir persekiojimus, o tų pačių metų gruodį buvo priversta bėgti iš šalies, persikėlė į Vilnių. Nuo tada gyvena ir dirba Lietuvoje.

Parduota

20 Nr.

20.JPG

Universali menininkė Jūra Vaškevičūtė jau daug metų ne tik kuria keramikos objektus, skulptūras, bet ir tapo ant popieriaus, remdamasi Japonijos bei Kinijos tradicijomis bei technikomis. Japoniškame ryžių popieriuje lieja tušu bei akvarele. Tokia tapyba yra sudėtinga tuo, kad dažniausiai viską reikia sukurti vienu ypu, vienu atsikvėpimu, be “užtapymų” ir pataisymų. Kūrėja tai puikiai pavyksta, darbai gimsta ekspresyvūs, autentiški, kupini empatijos, įsiklausimo į gamtos grožį bei skundus ir prašymus neniokoti, saugoti, globoti.

Parduota

Jūra Vaškevičiūtė „Ružavi lotosai“ 2007. Ryžių popierus, akvarelė, tušas 60x60 cm.

21 Nr.

DSC_0023.JPG

Įvairiomis disciplinomis kuriančios menininkės Rūtos Matulevičiūtės kūrybos pagrindas – holistinis pasaulio suvokimas, įkvėptas senovės tradicijų ir šiandienos refleksijų. Matulevičiūtė pristato savo tapybą kaip tarpdisciplininę, o performansą – kaip įrankį įveikti paveldėtas, įsigalėjusias kultūroje traumas.

Parduota

Rūta Matulevčiūtė „Kopa“ 2020. Aliejus ant lininės drobės 30x30 cm.

22 Nr.

DSC_0065.JPG

Tiesioginis rankų prisilietimas prie kūrinio medžiagos - lipdymas - menininkei Vilijai Balčiūnienei yra kūryba vienumoje. Eskizas, kurį autorė nusipiešia iš pat pradžių, atspindi tik mintį, paskui jau pati medžiaga diktuoja eigą, kontroliuojama kūrėjo. Todėl kiekviena  keramikės dekoratyvinė skulptūra yra unikali nesikartojanti.

Parduota

Vilija Balčiūnienė „Paslapčių namai“ 2020. Keramika, akmens masė 25x16x15 cm.

23 Nr.

DSC_0033.JPG

„Akių glamonės“, ciklo ofortuose, pasak autorės Eglės Kuckaitės, svarbiausia emocija yra žavėjimasis. Žavėjimasis jai reiškia ir kūrybos procesą, ir įprasmina įvairius kūniškus potyrius, patį gyvenimo geismą. Menininkės sukurtuose vaizduose negalioja žemiškos taisyklės: sukeistų proporcijų erdvėje levituoja belytė mergaitės (moters) figūrėlė ir dramblys (kartais ne vienas). Gėlių pasaulyje jie dažniausiai daug mažesni nei hipertrofuotas augalo žiedas ar jo fragmentas. Ir dar – tuos veikėjus reikia surasti...

Parduota

Eglė Kuckaitė „Akių glamonės I“ 2016. Ofortas. 53x43 cm.

24 Nr.

DSC_0035.JPG

„Akių glamonės“, ciklo ofortuose, pasak autorės Eglės Kuckaitės, svarbiausia emocija yra žavėjimasis. Žavėjimasis jai reiškia ir kūrybos procesą, ir įprasmina įvairius kūniškus potyrius, patį gyvenimo geismą. Menininkės sukurtuose vaizduose negalioja žemiškos taisyklės: sukeistų proporcijų erdvėje levituoja belytė mergaitės (moters) figūrėlė ir dramblys (kartais ne vienas). Gėlių pasaulyje jie dažniausiai daug mažesni nei hipertrofuotas augalo žiedas ar jo fragmentas. Ir dar – tuos veikėjus reikia surasti...

Parduota

Eglė Kuckaitė „Akių glamonės II“ 2016. Ofortas 53x43 cm.

25 Nr.

6.jpg

Tapytojos abstrakcionistės Arūnės Tornau drobėse  virpa paslaptimi kūrybinio proceso sluoksniai. Pasak autorės, tapant aliejumi, dedant vieną ploną dažų sluoksnį ant kito, spalvos gula ant spalvų, potėpiai ekspresyvūs. Kažkuriuo momentu paviršius prisisotina, polifoniškumą reikia sutramdyti, spalvas gesinti ir pajungti bendrai besiformuojančiai minčiai. Aukoti pavykusias detales, paveikslą abstrahuoti, sintetinti vardan vieningos idėjos. Niekas net neįtartų, kokie spalviniai klodai yra palaidoti po pilkšvai rusvu paviršiumi“ teigia menininkė.

Parduota

Arūnė Tornau „Apsnigtos gėlės“ 2020. Aliejus, drobė 80x80 cm.

26 Nr.

DSC_0087.JPG

Menininkas Marius Strolia nuolat stebina kūrybine išraiškos būdų ir autorinių technikų kaita įvairių meno disciplinų srityse (tapyba, grafika, skulptūra, asambliažas, koliažas, instaliacija, fotografija). Pristatomas kūrinys provokuoja žiūrovą į rankas paimti grindų šepetį ir įsitraukti į procesą, kuriame kol kas neaišku kas bus „Išvalytas“.

Pradinė kaina 550 Eur

Marius Strolia „Išvalyta  I“ 2012. Akrilas, drobė, grindų šepečiai 115x180 cm.

27 Nr.

DSC_0084.JPG

Menininkas Marius Strolia nuolat stebina kūrybine išraiškos būdų ir autorinių technikų kaita įvairių meno disciplinų srityse (tapyba, grafika, skulptūra, asambliažas, koliažas, instaliacija, fotografija). Pristatomas kūrinys provokuoja žiūrovą į rankas paimti grindų šepetį ir įsitraukti į procesą, kuriame kol kas neaišku kas bus „Išvalytas“.

Pradinė kaina 550 Eur

Marius Strolia „Išvalyta  II“ 2012. Akrilas, drobė, grindų šepečiai 115x180 cm.

28 Nr.

Birute Stancikaite.jpg

Pagrindinis menininkės Birutės Stančikaitės įkvėpimo šaltinis buvo ir lieka gamta. Atstovaujanti romantinei Lietuvos grafikos tradicijai, klasikinėmis technikomis daugiau nei keturis dešimtmečius fiksuodama gamtos ir šviesos virsmų pasaulį, grafikė pamėgo litografiją, nes jai imponuoja šios technikos švelnumas, šviesotamsos subtilūs niuansai, kuriuos išgauti reikia švelnaus prisilietimo, neužgaunant paviršiaus ir piešiant iš atstumo.

Parduota

Birutė Stančikaitė „Žvilgsnis“ 2003. Litografija 75x90 cm.

29 Nr.

DSC_0054.JPG

„Animal Tested“ serijos keramikos darbai atliekami lauko degimo sąlygomis, archaiškais Korėjos, Japonijos, Kinijos senoviniais malkiniais degimo būdais esant daugybei kintamųjų: trukmės, atmosferos, ciklo, medienos, temperatūros. Kūrybinio proceso metu sunku ne tik numatyti rezultatą, bet ir praktiškai neįmanoma jo pakartoti. Autorės Eglės Pakšytės eksperimentai įpučia gyvybės naujiems sutvėrimams. Į  šunį panašios skulptūros labai žmogiškos, primena dar neišvestą rūšį, o galbūt žmogaus ir šuns hibridą.

 „Animal Tested“ biustas I degtas Karmazinų Anagamos krosnyje. Paviršiaus spalvos ir glazūros – tai liepsnos, redukcinės atmosferos, temperatūros ir pušies/eglės pelenų rezultatas. Todėl matomas blizgumas ir žalsvi atspalviai. Raštai raižyti ranka.

Eglė Pakšytė “Animal tested” Biustas I. 2017. Akmens masė, anagamos krosnis 70x20x20 cm.

Pradinė kaina 1550 Eur

30 Nr.

DSC_0014.JPG

Menininkę Ireną Mikuličiūtę-Miką sunku įsprausti į vienus, aiškius rėmus. Ji nesiekia išskirtinumo – savaime charizmatiška asmenybė, kurią galima laikyti ryškia Kauno figūra.Tapytoja priklauso XX amžiaus pabaigos ekspresionistų kartai, ištikima ekspresyviam potėpiui ir mįslingai abstrakcijai, kurie žiūrovą veda po meno labirintą tarp tamsos ir šviesos, horizontalės ir vertikalės, abstrakcijos ir figūratyvo“, – taip dailininkę pristatė meno kritikas Astijus Krauleidis Vermontas.

Pradinė kaina 550 Eur

Irena Mikuličiūtė Peizažas“ 2019. Akrilas, drobė 50x70 cm. 

31 Nr.

DSC_0047.JPG

Meninininkės Aušros Čapskytė Šarauskienės kūryba kviečia žiūrovą nukeliauti į paslaptingus pasaulius. Pasak autorės, viskas, ką ji nupiešia kažkur pradeda iš tikrųjų gyventi -  atsiranda TEN ir DABAR – žydi lotosai, moterys virina skalbinius ir barsto cinamoną ant silkės, laikrodžio mechanizme tūno laiškai, kurių taip ir neparašiau, ant katino ūsų apsigyvena dramblių šeimyna, stalčiuose tyliai snaudžia pilys, obuoliai ir pamesti raktai, oranžinės žuvys ruošiasi žiemos miegui mėlyname fortepione, kažkas pameta batelį, lapiukas bando nugriaužti hamako virvę prie kurios pririštas didžiausias miesto bokštas... Tik laikas TEN teka visai kitaip...

Pradinė kaina 215 Eur

Aušra Čapskytė Šarauskienė „Haufo pasakos iliustracija“ 2007. Mix+crd. 32x44 cm.

32 Nr.

DSC_0049.JPG

Meninininkės Aušros Čapskytė Šarauskienės kūryba kviečia žiūrovą nukeliauti į paslaptingus pasaulius. Pasak autorės, viskas, ką ji nupiešia kažkur pradeda iš tikrųjų gyventi -  atsiranda TEN ir DABAR – žydi lotosai, moterys virina skalbinius ir barsto cinamoną ant silkės, laikrodžio mechanizme tūno laiškai, kurių taip ir neparašiau, ant katino ūsų apsigyvena dramblių šeimyna, stalčiuose tyliai snaudžia pilys, obuoliai ir pamesti raktai, oranžinės žuvys ruošiasi žiemos miegui mėlyname fortepione, kažkas pameta batelį, lapiukas bando nugriaužti hamako virvę prie kurios pririštas didžiausias miesto bokštas... Tik laikas TEN teka visai kitaip...

Pradinė kaina 215 Eur

Aušra Čapskytė Šarauskienė „Haufo pasakos iliustracija“ 2007. Mix+crd. 32x44 cm.

33 Nr.

DSC_0076.JPG

Menininkas Valdas Pukevičius

eksperimentuodamas su glazūromis, jų spalvomis, tekstūromis, išgauna paviršius, kurie gali priminti tiek akvarelę, tiek vitražą, tiek ekspresyvios tapybos fragmentą. Pasak autoriaus, kiekviena jo lėkštė – savas pasaulis, sava istorija. Nesu iš tų menininkų, kuriems reikia skausmo, nevilties. Mano kūryba ateina iš džiaugsmo.

Parduota

Valdas Pukevičius „Lėkštė“ 2021. Keramika 34 cm.

34 Nr.

DSC_0075.JPG

Menininkas Valdas Pukevičius

eksperimentuodamas su glazūromis, jų spalvomis, tekstūromis, išgauna paviršius, kurie gali priminti tiek akvarelę, tiek vitražą, tiek ekspresyvios tapybos fragmentą. Pasak autoriaus, kiekviena jo lėkštė – savas pasaulis, sava istorija. Nesu iš tų menininkų, kuriems reikia skausmo, nevilties. Mano kūryba ateina iš džiaugsmo.

Pradinė kaina 145 Eur

Valdas Pukevičius „Lėkštė“ 2021. Keramika 34 cm.

35 Nr.

DSC_0007.JPG

Menininkas Arvydas Pakalka yra vienas žinomiausių šiandien kuriančių grafikos ir tapybos autorių, debiutavusių su garsiąja 9-ojo dešimtmečio tapybos reformatorių karta.

Autoriaus peizažai yra ryškus, savitas kūrėjo išgyvenimų raiškos laukas. Kūriniai yra ne tik kraštovaizdžiai tikrąja to žodžio prasme, bet ir menininko sielos peizažai, nuspalvinti jos virpesių, asmeninės patirties, įspūdžių kolorito. Tai yra puikus modernistinio mąstymo pavyzdys. Taip tapytojo kūrybą apibūdina menotyrininkė Kristina Stančienė.

Pradinė kaina 1050 Eur

Arvydas Pakalka. Liškiava. 2012. Aliejus, drobė. 60x85 cm.

36 Nr.

DSC_0058.JPG

Grafikė ir tapytoja Ugnė Žilytė yra puiki pasakotoja, savo istorijas dėliojanti ne tik vaizdais, bet ir žodžiais. Pateiktas ofortas „Pusryčiai su Vydūnu“ atskleidžia menininkės vaikystės istoriją. Pasak autorės, kai ji buvo maža jos mama jai sakydavo, kad žmogui išgyventi dieną pakanka saujos riešutų ir džiovintų vaisų. Kartą  jai paklausius mamos, iš kur tokios žinios, gavusi atsakymą, kad taip yra rašęs Vydūnas.

Parduota

Ugnė Žilytė. Pusryčiai su Vydūnu. 2018. Ofortas. 30x30 cm.

37 Nr.

DSC_0008.JPG

Menininko Jokūbo Jacovskio sukurti įvairių žanrų leidinių viršeliai išsiskiria ne tik savitu braižu bei originalumu, bet ir gilia knygos meno samprata.

Pradinė kaina 175 Eur

Jokūbas Jacovskis „Vincas Kisarauskas“ 2021 Sk. spauda 70x60 cm.

38 Nr.

DSC_0029.JPG

Menininko Jokūbo Jacovskio sukurti įvairių žanrų leidinių viršeliai išsiskiria ne tik savitu braižu bei originalumu, bet ir gilia knygos meno samprata.

Parduota

Jokūbas Jacovskis „Vilniaus vardai“ 2021 Sk. spauda.70x60 cm.

39 Nr.

DSC_0021.JPG

Ar gali žmogaus rankos sukurti sakralų atvaizdą? Menininkės Sigitos Maslauskaitės - Mažylienės tapyba nuolat žiūrovą įtraukia į šią polemiką,  priverčia įžengti į sakralios nuostabos būseną. Drobė „Grojantis benediktinas“  taip pat verčia žiūrėti išmintingos ir mylinčios dvasios akimis, atvira, patiklia širdimi.

„Įprastai benediktinai negroja, nes gieda a capella ir nedėvi juodai, bet baltai. Tačiau yra vienas momentas liturgijoje: iškilmių progomis, po Mišių giedojimo vadovas grįžta į bažnyčią nusirengęs baltą abitą ir atsisėda prie vargonų ir užgroja...“ Taip teigia autorė. „Neįprasta, ne pagal kanoną, bet taip vyksta. Balta tampa juoda, a capella giedojimas - vargonų gaudesiu. Kaip karas Baltarusijoje. Kaip jų laisvės troškimas. Neįmanomas, bet egzistuojantis.“

Paveikslo apačioje įrašai anglimi: "Mirusieji regės rojų" ir "Aš patiesiu savo priešus tau po kojų" iš Senojo Testamento psalmių.

Parduota

Sigita Maslauskaitė „Grojantis benediktinas“ 2020-2021. Aliejus, drobė 130x100 cm.

40 Nr.

DSC_0061.JPG

Menninkė Inna Budrytė realybę vaizduoja fragmentiškai, motyvai jos tapyboje virsta lakoniškais, bet talpiais ženklais, sudarytais iš kelių ryškiaspalvių plokštumų, kurias apibrėžia kontūrinės linijos. Gyvenimas vienatvėje, rami dienų tėkmė tapytojos paveiksluose atsiskleidžia kaip pilnatvės būsena, terpė svajonėms ir fantazijoms. Paveiksluose erdvė redukuojama į vieną ar dvi susikertančias plokštumas, kurios nužymi pačius būtiniausius peizažo elementus.

Pradinė kaina 425 Eur

Ina Budrytė „Prie ežero“. Akrilas, pastelė, popierius. 30x42 cm.

41 Nr.

DSC_0077.JPG

Tapytojos Jūratės Kluonės darbuose kolektyvinės sovietmečio atminties interpretacijos tai pasakojimas apie rezistenciją ir tikėjimą, apie atsparumą sovietinei ideologijai. Tai - mano šeimos istorija - teigia autorė.

Menininkę imtis teptuko skatina ne tik sovietmečiu patirtos nuoskaudos, bet ir šiandienos visuomenėje kartas nuo karto pasigirstantys kontraversiški sovietmečio vertinimai.

Pradinė kaina 285 Eur

Jūratė Kluonė „Savanoriai“ 2017. Akrilas, fanera 30x30 cm.

42 Nr.

DSC_0003.JPG

Tapytojos Jūratės Kluonės darbuose kolektyvinės sovietmečio atminties interpretacijos tai pasakojimas apie rezistenciją ir tikėjimą, apie atsparumą sovietinei ideologijai. Tai - mano šeimos istorija - teigia autorė.

Menininkę imtis teptuko skatina ne tik sovietmečiu patirtos nuoskaudos, bet ir šiandienos visuomenėje kartas nuo karto pasigirstantys kontraversiški sovietmečio vertinimai.

Pradinė kaina 645 Eur

Jūratė KluonėRašyti su dešine“ 2018. Aliejus, drobė 100x70 cm.

43 Nr.

DSC_0018.JPG

Tapytojas, instaliacijų ir scenografijų autorius, parodų, meno projektų dalyvis ir kuratorius Audrius Gražys teigia: „Kurdamas neteikiu daug reikšmės madingoms meno tendencijoms. Mano paveikslai, sukurti pastarųjų dvejų metų laikotarpiu, gali būti nutapyti ir prieš dešimtį metų. Man svetima bjaurumo estetika, siekiu, kad mano paveikslai atspindėtų harmoniją, intelektą ir prasmės gylį“.

Pradinė kaina 1050 Eur

Audrius Gražys Iš ciklo „Tylios struktūros. Bronzos amžius“ 2009. Aliejus, drobė. 90x120 cm.

44 Nr.

DSC_0013.JPG

Simbolinių prasmių ieškantis menininkas Algimantas Biguzas įtikina savo tapybos raiška. Žiūrovas paveikia jo tapytos poetinės metaforos. 

Parduota

Algimantas Biguzas „Tėve mūsų“ 2021. Aliejus, drobė. 60x73 cm.

45 Nr.

DSC_0037.JPG

Grafikės Ramunės Vėliuvienės darnios, aiškios kompozicijos kūriniuose sukurtuose meistriškai įvaldytomis tradicinėmis technikomis, vyrauja etinių, moralinių, meninių vertybių apmąstymo tema.

Parduota

Ramunė Vėliuvienė „Pieta“. 2000. Ofortas spalvotas 70x45 cm.

46 Nr.

DSC_0073.JPG

Mennininkė Vita Pukštaitė Bružė yra autorinės juvelyrikos atstovė. Jos kūriniuose aiškiai identifikuojamas savitas kūrėjo stilius, ypatingas dėmesys skiriamas detalėms, kurios naudojamos perteikti užkoduotą idėją, prasmę, yra didesnės koncepcinės minties dalis. Autorei taip pat būdinga smaigūs kūrinių pavadinimai, kuriais kuriamas keliapakopis kūrinio nešamos žinutės perskaitymo pojūtis. Autorė savo kūriniuose nevengia ironizuoti grožio stereotipų, prabangos, hierarchijos, klišių, egocentriškumo.

Parduota

Vita Pukštaitė-BružėKalbantis“ 2021. Juvelyrika 4x4 cm.

47 Nr.

DSC_0005-1.JPG

Menininkės Loretos Zdanavičienės darbams būdingos ryškios spalvos, manieringi potėpiai, augalų motyvai, įtaigi daiktiškoji pusiausvyra abstrakcijų stilistikoje.

Pradinė kaina 325 Eur

Loreta ZdanavičienėVienadienės“ 2018. Aliejus, drobė 60x70 cm.

48 Nr.

DSC_0027.JPG

Menininkės Aistės Bugailiškytės stilius lengvai atpažįstamas ir įsimenamas – raiškaus kolorito, priklausantis lietuvių koloristinei tapybos mokyklai.

Jos paveiksluose istorijas “pasakoja” interjeras: baldai, langai, užuolaidos, veidrodžiai, gėlių vazonai ir tie pasakojimai prilygsta ištisam romanui apie meilę ir kančią, svajones, ilgesį, laimės akimirkas.

Šiuose pasakojimuose žmogus vaidina tik antraeilį vaidmenį.

Parduota

Aistė BugailiškytėŠventė“ 2018. Aliejus, drobė 70x50 cm.

51 Nr.

DSC_0067.JPG

Menininkė Dana Mihunova savo kūrinyje  pasitelkia  ironiją. Pavadinimas „Vaikų darželis“ teikia nuorodas į visai nevaikiškus politinius įvykius jos tėvynėje.

Parduota

Dana Mihunova „Vaikų darželis“ 2020. Akrilas, drobė 13x18 cm.

52 Nr.

DSC_0082.JPG

Menininkė Goda Balbieriūtė  iš natūros tapo augalus ir grybus, suteikdama jiems tiek lengvumo ir tokį tobulumą, kad pakylėja beveik į transendencinį lygmenį kaip visos gamtos ir gyvybės esmę. Autorei labai svarbu išsaugoti akvarelės teikiamą peršviečiamumą ir darbų neperkrauti, stilingai sužaisti ornamentiška kompozicija, kontrastu, spalvų ritmu ir sluoksniais.

Pradinė kaina 85 Eur

Goda Balbieriūtė „Petunija II“ 2021. Akvarelė 11,5x16 cm.

53 Nr.

DSC_0063.JPG

Nors menininkės Tamaros Janovos svarbiausia kūrybos sritis – monumentalioji skulptūra ji kuria ir kamerines skulptūras, dekoratyvines kompozicijas, portretus, mažosios plastikos kūrinius, medalius. Naudoja bronzą, terakotą, tonuotą šamotą, marmurą, granitą, medį (dažniausiai raudonmedį). Pateiktame darbe vaizduojamas Šv. Kristoforas - Vilniaus globėjas per upę nešantis kūdikėlį Jėzų, sukurtas iš bronzos.

Pradinė kaina 1550 Eur

Tamara Janova „Šv. Kristoforas“ 2013. Bronza 36x16 cm.

54 Nr.

65fd8720402603.562eab753108b.jpg

Menininkė Julija Hramatnova savo darbe „Vilnius/Vaiduoklis“ kuria daugiasluoksnį savitą urbanistinį peizažą. Architektūrinių pastatų siluetai vedžioja žiūrovo žvilgsnį Vilniaus panorama, keldami susižavėjimą ir nuostabą, verčia spėlioti kodėl pavaizduotas autorės Vilnius yra Vaiduoklis?

Parduota

Julija Hramatnova „Vilnius/Vaiduoklis“ 2013. Ksilografija 95x125 cm.

55 Nr.

DSC_0053.JPG

Menininko Konstantino Gaitanži monochrominės daugiasluoksnės tapybos motyvai siejasi su istorinėmis traumomis, atskirtimi, žmogiškumo ribų tyrinėjimais, technologinės pažangos refleksija.

Pradinė kaina 1050 Eur

Konstantin Gaitanži „Konstatatiion“ 2011. Akrilas, drobė 140x170cm.

56 Nr.

DSC_0023.JPG

Menininkas Andrius Makarevičius, tapantis peizažus, abstrakčius paveikslus, žmones, garsių žmonių iliustracijas, aktus, mitologinius paveikslus apie savo kūrybos procesą teigia: tapyti man reiškia bendrauti su pasauliu (šiuo ar kitu). Kai kuriu – pasineriu i hipnozę, visa kita tiesiog neegzistuoja. Įkvepia ir grožis, ir bjaurumas, gamta, moterys, sapnai…

Pradinė kaina 475 Eur

Andrius Makarevičius „Sapnų garsai“ 2016. Aliejus drobė 80x80 cm.

57 Nr.

DSC_0005.JPG

Susitikimas su menininkės Daliutės Ivanauskaitės kūryba mus perkelia į transcedentinės minties ir meninių pajautų pasaulį. „Spalvotuose linoraižinio lakštuose veriasi abstrakti erdvė ir ryškėja painios migruojančių formų trajektorijos. Tai - vizualios meditacijos, gaubiamos lengvos poetinės skraistės, asociatyviai perteikiančios  ryšį su visur esančia gamta ir asmeniniu esaties išgyvenimu.“ Taip autorę pristato dailėtyrininkė Gražina Gurnevičiūtė.

Parduota

Daliutė Ivanauskaitė „Upe aukštyn“ 2010. Spalvotas, linoraižinys 33x33 cm.

58 Nr.

DSC_0029.JPG

Pažinti tikrąsias savo galias, abejoti ar meilė gali būti tvirta ir ilgalaikė...

Menininkas Arūnas Rutkus žiūrovą panardina Francoise Sagan romano „Sveikas, liūdesy“ gelmes ir ne tik. Drobėje „Bonjuor Tristesse“ moters įvaizdis išnyra pavidalais panašiais į dievybę, o gal į mirtį? Joje atsispindi dvasinis savęs apsikabinimo momentas.

Pradinė kaina 2050 Eur

Arūnas Rutkus „Bonjuor Tristesse“ 2018. Aliejus drobė 61x41 cm.

59 Nr.

DSC_0004.JPG

Menininkės Indrė Jaskūnienės kūryba tai pamąstymas apie klasikos įtaką mums, apie tai, kaip ji iš pradžių augina, suteikia supratimą apie idealą, kurio, akivaizdu, norisi siekti. Pasak autorės, žmogus pradeda eiti savo keliu pilnas vilčių, bet kaip bus toliau? Norisi kelti klausimą apie tai, kaip mes dabar gyvename ir kokį dialogą užmezgame su kažkur pasąmonėje galbūt vis dar glūdinčiomis vertybėmis, dievukais.

Parduota

Indrė Jaskūnienė „Atalantė, gimusi medžioti“ 2021. Ofortas 63x50 cm.

61 Nr.

DSC_0002.JPG

Eglė Gelažiūtė Petrauskienė „Laumė“ 2017. Monotipija, lino raižinys 70x60 cm.

Menininkė Eglė Gelažiūtė Petrauskienė yra iliustravusi daug knygų tiek vaikams, paaugliams, tiek ir suaugusiems  skaitytojams. Jos iliustracijose herojai visuomet atrodo judantys erdvėje, tiesiog stebuklingai gyvi, o potėpiai – nerūpestingi ir tarsi neišbaigti.

Pradinė kaina 275 Eur

62 Nr.

DSC_0045-1.JPG

Jurgita Jasinskaitė „Kiauras“ 2012. Šamotas, aukštos tep. 30x28 cm.

Menininkės Jurgitos Jasinskaitės keramika atpažįstama iš ažūrinių indų ir formų. Autorei įdomus konstravimo elementas, tad iš sukurtųjų formų ji dėlioja skirtingo dydžio kompozicijas. 

Parduota

63 Nr.

DSC_0014.JPG

Menininkas Ričardas Zadanavičius savo kūriniuose spalvinėmis tapybos dermėmis perteikia veikėjų būsenas, jausmų protrūkius, išgyvenamas situacijas. Pasak autoriaus, vaizduojamas pasaulis subjektyviai sutvarkomas kontūrinėmis linijomis, viskas panardinama į objektų mozaiką.

Pradinė kaina 550 Eur

Ričardas Zdanavičius „Sekmadienis“. Aliejus, akrilas, drobė 101x75 cm.

64 Nr.

Rolanas_Stankunas_In_the_evening_2020_charcoal_pencil_paper_84_x_57_cm.jpg

Menininkui Rolanas Stankūnas patinka stebėti, kaip šešėlis ar projekcija nusėda ant kokio nors paviršiaus ir keičia jo vizualinį intensyvumą, deformuoja struktūrą. Pasak autoriaus, kūryboje ir gyvenime jam svarbus pats ieškojimo, eksperimentavimo procesas, o geriausias vedlys šitame kelyje –­ intuicija.

Pradinė kaina 990 Eur

Rolanas Stankūnas „Vakarop“ 2020. Anglinis pieštukas, popierius 84x60 cm.

65 Nr.

DSC_0034-1.jpg

Menininkė Ieva Voroneckytė plačiai Lietuvoje išgardėjusi gatvės meno tapyba. Savo kūrinyje „Dualumas. Didieji ir mažieji grįžulo ratai“ viešųjų erdvių dailininkė žiūrovui suteikia galimybę žvilgsniu keliauti po visatos erdves.

Pradinė kaina 247 Eur

Ieva Voroneckytė „Dualumas. Didieji ir mažieji grįžulo ratai“ 2021.

Purškimas aerozoliniais dažais ant drobės 60x80 cm.

66 Nr.

DSC_0032.JPG

Menninkės Ievos Liaugaudaitės kūrybos darbus  vienija dvi pamatinės sąvokos: spontaniškumas ir kaligrafizmas. Tyrinėdama įvairius Vakarų pokario abstrakčios tapybos sąveikos su Rytų Azijos kaligrafijos principais aspektus, menininkė pagrindinį dėmesį sutelkia į Japonijoje išsiskleidusią savitą spontaniškąją zenga kaligrafijos ir tapybos kryptį, kurios esmė – poetinė kūrėjo gyvybinės energijos, harmoningų kompozicinių struktūrų iškrova.

Pradinė kaina 550 Eur

Ieva Liaugaudaitė „Bičių žemė“ 2019. Akrilas, drobė 80x90 cm.

67 Nr.

DSC_0025.JPG

Žinoma teatro dailininkė Aleksandra Jacovskytė, sukūrusi scenografijų, kostiumų daugybei teatro, operos, baleto spektaklių, nuo studijų laikų daug fotografavo. Ilgainiui šios nuotraukos įgauna vis didesnę vertę. Menininkė nutildo fotografuojamus objektus, kad girdėtųsi jos pasakojimas, atsiradęs rafinuotos estetės ir skvarbios psichologės žvilgsnių sandūroje. Taip   Aleksandros Jacovskytės nuotraukas apibūdina menotyrininkė Giedrė Jankevičiūtė.

Parduota

Aleksandra Jacovskytė „Mackowa Ruda“ 2016. Fotografija 21x14 cm.

68 Nr.

DSC_0026.JPG

Žinoma teatro dailininkė Aleksandra Jacovskytė, sukūrusi scenografijų, kostiumų daugybei teatro, operos, baleto spektaklių, nuo studijų laikų daug fotografavo. Ilgainiui šios nuotraukos įgauna vis didesnę vertę. Menininkė nutildo fotografuojamus objektus, kad girdėtųsi jos pasakojimas, atsiradęs rafinuotos estetės ir skvarbios psichologės žvilgsnių sandūroje. Taip   Aleksandros Jacovskytės nuotraukas apibūdina menotyrininkė Giedrė Jankevičiūtė.

Parduota

Aleksandra Jacovskytė Barelona. Pašto dėžutė“ 2016.Fotografija 20x30 cm.

69 Nr.

DSC_0021.JPG

Menininkė Vija Tarabildienė kūrybinio kelio pradžioje dirbo monumentalios tapybos baruose. Yra sukūrusi sieninės tapybos pano daugiau nei 20 architektūrinių objektų. Vėliau dailininkę patraukė akvarelės technika, kuri, pasak autorės, įgalina dialogą be tarpininkų, kritikų, be pradžios ir pabaigos, spalvomis ir vaizdais išsakant būsenas, dabartinės asmenybės nuojautas, įtraukiant į nematomą (bet jaučiamą) monologą visus tuos, kuriems ne vis tiek, kokia yra šiandieninė Lietuva. 

Parduota

Vija Tarabildienė „Gyvenimas kitaip. Išsigandęs arlekinas“ 2021. Akrilas, drobė18x24 cm.

70 Nr.

DSC_0017.JPG

Menininkė Vija Tarabildienė kūrybinio kelio pradžioje dirbo monumentalios tapybos baruose. Yra sukūrusi sieninės tapybos pano daugiau nei 20 architektūrinių objektų. Vėliau dailininkę patraukė akvarelės technika, kuri, pasak autorės, įgalina dialogą be tarpininkų, kritikų, be pradžios ir pabaigos, spalvomis ir vaizdais išsakant būsenas, dabartinės asmenybės nuojautas, įtraukiant į nematomą (bet jaučiamą) monologą visus tuos, kuriems ne vis tiek, kokia yra šiandieninė Lietuva. 

Pradinė kaina 85 Eur

Vija Tarabildienė „Gyvenimas kitaip. Nusiminęs karalius“ 2021.Akrilas, drobė 24,5x14,5 cm.